Friday, May 25, 2012

Assalamualaikum. 


Makatul Mukarramah.
25 Mei 2012 - 7 Jun 2012.


Hari ini 25hb Mei 2012. Bermakna hari ini aku dan keluarga akan berangkat ke Madinah dan Mekah untuk umrah. Andai kata kalau ada apa-apa jadi dekat aku, aku mintak maaf kepada semua yang pernah hadir dalam hidup aku. Dosa dari kecil hingga yang besar. Maaf aku pohon. Doakan keselamatan aku dan keluarga, selamat aku pergi ke sana dan selamat juga mendarat balik ke tanah air. Insya Allah. Doakan yang terbaik untuk aku dan keluarga.


Sheda, Lale, Kak Tia, Tasha, Akem, Qaseh, Fara dan semua-semua yang aku kenal, aku mintak maaf dekat korang okay. Doakan aku dengan family sepanjang kitorang dekat sana. Sheda jangan lupa amanah yang aku bagi dekat kau okay. Aku percaya dekat kau. Jaga diri elok-elok, jangan stress sangat. Ingat lagi kan aku ajar kau hari tu? Kerja dengan Akem elok-elok. Aku dekat sana akan doakan korang, Insya Allah.


Sampai di sini dulu. Maaf lagi sekali aku pohon. Ada jodoh jumpa lagi. Doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga.  :)


Love,
Afie.


Assalamualaikum.