Saturday, May 29, 2010

Cameron Highlands!

Wooohhoooo! Off to Cameron Highlands brahhh! Aku tau, mesti ada suara-suara sumbang yg cakap "Alah, Cameron je kott. Whats the big point?" kan kann? Tak kisah lah korang nak cakap apa. Yg penting seronok dkt sini eventhough for one day je :)

Awal2 pagi lagi aku dah bangun. Kena bertolak awal, sebab mak cakap jauh. So, if nak shopping sakan dia bangunkan semua family member bangun awal. Thanks mom! :D

Sampai2 je shopping la. Apa lagi kann? Why wait? Mak beli macam2, bunga lahh, kaktus la. Tapi yg best sekali, strawberries laa! Borong haa kau. Hee. Aku pun ada jugak beli macam2 :)



See, abang aku dah kurus. Damn! Masa makan dkt foodcourt hari tu pun dia mkn protein dan sayur je. Jeles!


Okay, petang tu jugak kitorang heading back home. Penat sehh! Walaupun bukan aku yg drive, but still! Tapi puas la, dapat lepak dengan family. Itu yg penting! :)



No comments:

Post a Comment