Friday, March 30, 2018

Assalamualaikum.

Hello! Haha. Bila entah last aku update blog ni, aku pun sendiri dah lupa. Berdebu-debu dah ni. Okay, just a quickie. Aku dah start sambung masters, Alhamdulillah. Current semester sekarang, dah masuk Sem 2. Dah semester akhir dah pun. Insya Allah kalau tak ada apa-apa, bulan 8 ni habis lah.

Apa lagi nak cakap? Emm, kelas macam biasalah pack sebab aku ambil fast-track program bukan normal track. Maksudnya every months akan ada finals. Stress tak payah cakap lah, tiap-tiap minggu mesti stress dengan assignments, presentation lagi, finals nya lagi. Hehehehe. But I think that is the beauty of it. Bila dah kerja nanti, benda-benda macam ni lah nanti aku rindu. Apart from that, classmates semua best gila. Lecturers pun okay sempoi, tapi ada jugaklah dapat yang strict and expect beyond normal expectations. Haha. Tapi okay je semua :) Geng rapat pun dah dapat. Dah macam adik-beradik haha.

Sekarang dalam proses nak apply bantuan belajar. Harap-harap dipermudahkan, dan harap-harapnya dapatlah nanti. Kurang sikit beban mak ayah aku. Lagi satu, bila dah start belajar ni, rasa macam nak stop kelas tutor pun ada. Nak concentrate fully on studies. Tapi bila fikir balik nak pakai duit, kena lah korban kan sikit masa. Adui.

Apa lagi? Apa lagi? Fikir kejap. Rasanya maca, itu je kot dulu. Hehe. Nanti rajin-rajin boleh update lain entries. Goodbye! :)

Afie.

8 comments: