Friday, April 20, 2012



Okay. So bukak-bukak page je jadi macam ni. Culture shock kejap aku. Mula-mula ingat salah masuk URL. But then bila check balik, rupa-rupanya blogger.com dah tukar sikit appearance dia. Mula-mula macam annoying nak kena survey dulu macam mana nak post bagai. Takes time jugak. Sabar. Endure. Tapi satu je aku suka dengan perubahan baru ni : Upload Gambar. Sumpah kejap. Tak ada tunggu-tunggu bagai dah. HOHO ^^

Okay so malam ni, buat facial treatment kejap. Tak adalah sampai pergi saloon semua tu. Tak kuasa aku bazir duit untuk benda-benda macam tu, baik ambil wudhu' je lagi berkesan. Setakat beli mask and pakai before tidur pun jadilah kan? Aku tak nak muka ni berjerawat bagai, darah tinggi aku tengok -. .-

Okay sampai sini sahaja. May all of you have great weekends ahead! :)