Saturday, June 18, 2011

Esok dah Ahad. Rasanya baru semalam aku balik rumah. Esok dah nak kena balik kolej balik. Pooodah! Hari ni punya aktiviti, macam biasalah aku akan memperhambakan diri sepenuhnya untuk kemas rumah.

Kejap lagi nak keluar. Niat di hati nak beli baju sikit sambil teman kakak shopping. Tapi, duit tak ada macam mana nak shopping sakan? Lagi sekali, pooodah!

Rasanya tu je kot nak update. Rasa macam kosong otak ni nak update apa lagi. Banyak sebenarnya yang aku nak coretkan. Tapi disebabkan terlalu banyak, buat aku muak nak fikir. Sudahnya, blog aku biarkan terkontang-kanting.

Ok, chiow!