Monday, June 27, 2011

Apa aku buat sekarang esok nak kuiz main-main lagi esok aku nak jawab apa dari tadi dok menghadap katil baring makan dengar lagu baring balik buku tak sentuh-sentuh pun dari tadi dah pukul 12.30 am sempat lagi ke nak baca nasib baik esok kelas pukul 2 tapi macam aku dapt bangun awal baca buku kena basuh kain lagi tu lah main-main lagi dari tadi kerja buang masa sekarang dah gabra ok bye!

A total character disorder