Wednesday, May 4, 2011

Hari ni dah masuk hari ketiga.
Tapi sistem still macam bangang.
Hari yg dijanjikan ialah pada 2hb May.
Tapi hari ni dah 4hb May.
Apa cerita?!
Nilah janji Melayu.
Janji yang paling susah nak dipercayai.
Macam bodoh!

Aku tak salahkan semua pihak.
Cuma aku salahkan pentadbiran di tempat aku je.
Kalau aku nak cakap kelemahannya, memang terlalu banyak.
Jadi, baik aku simpan je.
Sekali kami budak-budak bisness bukak mulut, memang hancurlah reputasi dkt sini!
KAN??

Kalau aku cakap lebih-lebih, nanti kena banned pulak kang.
Tapi nanti yang jadi mangsa, kami para pelajar.
Para pelajar yang selama ni diam tak bersuara.
Bila bersuara pun, orang atasan kata kami banyak complain.
Susah....susah!

Kepada yang berkenaan :
TOLONGLAH BUAT SESUATU!