Friday, April 29, 2011


Hai kawan-kawan!
Aku dah sampai rumah dah sekarang ni.
Rindu dekat budak-budak rumah di melang dah menjelma!
Serius, rindu korang gila!

Baru kejap tadi dapat video call dari Qaseh!
Diorang tengah kemas rumah.
Alia sedih ye? Jangan sedih-sedih.
Nanti kita ikut sedih sekali.
Lale, Syida, Tira, Kak Tia, Ant dengan yang lain dah balik dah semalam.
Rasa macam nak nangis tapi aku kuatkan diri.
Tak nak orang nampak aku sedih tapi dalam hati Allah je yang tau.
Korang semua housemates yang best gila!
Aku rasa tak rugi aku pindah sana.
Happy sangat!.
Sayang korang sangat-sangat!