Tuesday, December 14, 2010

Lawak-Lawak!

Lahh derr! Kau baru nak sampai Singapore ke derr?? Gila pathetic kau nih. Isyh isyh isyh. Kesian kau. Tiap-tiap tahun aku pergi Singapore dah naik lemas dah derr. Sedara mara aku ramai dekat sana derr. Tak luak mana pun.

Aku rasa aku ada mention dekat page member aku, yang aku nak pergi Universal Studio kan? Tup tup, kau cepat-cepat pergi sana jugak?? Gila stalker kau ni sial. Kesian kau ni. Claim aku stalk kau, tapi rupa-rupanya kau yang stalk aku gila babi kan? Pelik!!

Serius doh, days by days you're looking like a real slut! Zookout?? Serious weh, do you even know the DJS LINEUP?? They say this year's event tak semegah last year. Kesian kau. Haha. Buat lawak doh kau. Nak market ehh bitch? Takpe2, keep on doing that. I don't care. Tapi kau buat aku nak gelak. Serius!

Tak suka post aku ni? Senang weh, TAK PAYAH STALK PAGE AKU LAGI! Bodoh!

No comments:

Post a Comment