Friday, September 3, 2010

Pelik dan Tak Faham

Aku ada baca dkt blogpost aku punya follower sorang ni. Dia siapa? Sorry I cant say, its private. Sebenarnya, aku pun tak kenal langsung dgn dia. Tiba2 je follow blog aku.

Back to topic, budak ni ada post latest entry dia. Well, everyone deserves to post their thoughts kan? Tapi yg pelik dan memeningkan ni, ada ke patut dia pg maki 'Orang2 Miskin Yg Banyak Anak?' And i'm like, apa hak kau kan nak maki dorang. Kau ada tolong jagakan anak dorang ke? Aku rasa tak ada kan? So stop talking craps la ehh.

Setahu aku, anak pembawa rezeki. Kenapalah ada orang yang otaknya sangat sempit macam kau ni? Setiap kali aku baca blog kau, setiap kali tu jugaklah kau guna perkataan 'Babi'. Isyhh isyhh, sedih la cik adik. Sedih aku punya kaum ada yang macam kau ni perangainya.

Again, do not insult the poors. They are much more better than you though they do not have much wealth. Please, just stop. You just dont have the rights!

No comments:

Post a Comment