Tuesday, December 29, 2009

3 hari lagi.

Hmm. 3 hari lagi aku bakal menjejakkan kaki ni ke Kolej Alamanda semula. Which means,hari sabtu kena register. Suddenly,aku rasa sedih pulak. Bermakna lagi 3 hari aku akan menghabiskan saki baki cuti bersama keluarga di rumah. I wish my hols can hold much longer so i can be with my family more. Aku rasa sedih sebab fikirkan yang aku ni tak banyak sangat membantu dekat rumah. Asyik makan tidur je. Kadang-kadang tu bertekak dengan mak,dengan ayah. Kalau cuti panjang sikit lagi,aku nak jugaklah senangkan hati dorang. Kemas2 rumah. Bagi mak dengan ayah happy. At least aku pun happy sebelum balik kolej. Hmm,sedih la. Tapi,aku akan gunakan 3 hari ni dengan penuh manfaat supaya mak dengan ayah senang hati. Supaya aku pun pergi dengan senang hati.

No comments:

Post a Comment